top of page
Zoeken
  • Foto van schrijveramber_glutenblij

Review: Nootjes van BitesWeLove

Een tijdje geleden kreeg ik een ontzettend leuk pakketje opgestuurd van BitesWeLove. Zij bieden verschillende soorten notenmengelingen aan in kleine portieverpakkingen. Zowel de zoetekauwen als liefhebbers voor hartige snacks komen aan hun trekken door de verschillende beschikbare smaken.

Ik testte te nootjes uit en vertel hieronder wat ik ervan vond!

 

Het allereerste dat me opviel toen ik het pakketje opende, waren de leuke verpakkingen! De nootjes komen in kleine portieverpakkingen die ontzettend handig zijn om mee te nemen als je nood hebt aan een voedzame snack. Daarnaast zijn de zakjes in allerlei vrolijke kleurtjes en zou je de nootjes alleen daarvoor al kopen! Ook is de voedingsinformatie heel duidelijk en staat er goed vermeld wat er in de zakjes zit en worden de allergenen duidelijk aangegeven.


De 6 verschillende mengelingen die ik mocht proeven, waren allemaal anders en dat vond ik heel positief. Er zijn zowel zoete als hartige smaken zodat je altijd je hongertje kan stillen met waar je op dat moment zin in hebt. Heb je zin in een hartige snack? Dan zijn de Chilli Nut Mix en de Soya Nut Mix ideaal. Maar ook voor de zoetekauwen zijn de Apricot Nut Mix, Chocolate Nut Mix, Cinnamon Nut Mix en de gewone Mixed Nuts een perfect tussendoortje. De nootjes zijn ook een leuke toevoeging aan het ontbijt voor een extra crunch!


Ik vind het super dat een merk als BitesWeLove zulke snacks op te markt brengt die ook voor een relatief lage prijs verkocht worden. Zo wordt gezond snacken makkelijker en toegankelijker en zullen we misschien sneller voor een voedzaam tussendoortje kiezen in plaats van snel een chocoladereep te kopen. Ik vond het alvast fijn om ze te mogen uitproberen en zal ze zeker en vast opnieuw kopen!


De nootjes zijn te koop bij Albert Heijn en ook online te bestellen op hun website.


71 weergaven0 opmerkingen
bottom of page